ᲪᲘᲤᲠᲣᲚᲘ ᲛᲐᲠᲙᲔᲢᲘᲜᲒᲘᲡ ᲙᲣᲠᲡᲘ

ᲞᲔᲠᲘᲝᲓᲘ
03/2025 – 06/2025
ᲮᲐᲜᲒᲠᲫᲚᲘᲕᲝᲑᲐ
2 თვე (16 შეხვედრა)
ᲒᲠᲐᲤᲘᲙᲘ
სამშაბათი / პარასკევი
ციფრული მარკეტინგის კურსი

მოკლე აღწერა
სოციალური მედია მარკეტინგი ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და მზარდი სფეროა, რომელიც ბიზნესს საშუალებას აძლევს მიაღწიოს მიზნობრივ აუდიტორიას და უზრუნველყოს შემოსავლის ზრდა. ჩვენი კურსი შექმნილია მათთვის, ვისაც სურს პროფესიონალურად დაეუფლოს სოციალურ მედია მარკეტინგს საწყისი ეტაპიდან და დამოუკიდებლად შეძლოს სხვადასხვა პროექტებზე მუშაობა.
ვისთვისაა ეს კურსი?
ეს კურსი იდეალურია მათთვის, ვისაც საწყისი ეტაპიდან სურს ახალი პროფესიის შეძენა, ან მათთვის ვინც უკვე არის დამწყები მარკეტერი და სჭირდება პრაქტიკული გამოცდილება რეალურ პროექტებზე. მცირე ბიზნესის მფლობელთათვის, ეს კურსი იქნება შესანიშნავი შესაძლებლობა საკუთარი სარეკლამო კამპანიებისთვის და ბიზნესის ეფექტური განვითარებისთვის. ასევე, კურსი განკუთვნილია ყველა იმ ადამიანისთვის, ვისაც სურს ციფრულ მარკეტინგში სხვადასხვა უნარების განვითარება
რატომ უნდა აგვირჩიო?
ჩვენი კურსი თეორიული მასალის მიღმა, სრულიად პრაქტიკაზეა ორიენტირებული, თითოეული მოსწავლე იმუშავებს რეალურ პროექტზე, რაც მათ დაეხმარება პროფესიულ განვითარებასა და პორტფოლიოს შექმნაში.
სწავლის პროცესში მუდმივი ჩართულობა იქნება მენტორის მხრიდან, რომლისგანაც თითოეულ პროექტზე მიიღებ უკუკავშირს, დაუსვამ კითხვებს და უფრო მეტად განავითარებ შენს სამუშაო უნარებს. კურსის დასრულებისას საუკეთესო სტუდენტებს შესაძლებლობა ექნებათ, გაიარონ ანაზღაურებადი სტაჟირება “სმარკეტერში” და მიიღონ რეალურ სამუშაო გარემოში მუშაობის გამოცდილება.
რეალური სამუშაო გამოცდილება და სტაჟირება
ჩვენი კურსის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი უპირატესობაა რეალურ პროექტებზე მუშაობა.
კურსის დასრულებისთანავე შენ შეგიძლია გქონდეს რეალური სამუშაო გამოცდილება და შექმნა საკუთარი პორტფოლიო, რაც გაგიმარტივებს კარიერის დაწყებას.
წარმატებული სტუდენტებისთვის ხელმისაწვდომია ანაზღაურებადი სტაჟირება “სმარკეტერში”, სადაც ისინი შეხლებენ რეალურ პროექტებზე და რეალურ კლიენტებთან მუშაობას.
რას მიიღებ კურსის დასრულების შემდეგ?
- სრულყოფილ ცოდნას სოციალური მედია მარკეტინგის სტრატეგიებზე, რეკლამირებასა და ბრენდინგზე.
- კარიერული გზის შექმნის შესაძლებლობას – როგორც ფრილანსერად, ასევე კომპანიის ან სააგენტოს თანამშრომლად.
- პროფესიული პორტფოლიოს რეალურ პროექტებზე მუშაობა, გაზრდის შენს კონკურენტუნარიანობას დასაქმების ბაზარზე.
- სერთიფიკატს, რომელიც დაადასტურებს შენს კვალიფიკაციას და დამატებით უპირატესობას მოგცემს სამსახურის ძიებისას.
- ანაზღაურებად სტაჟირებაში მონაწილეობა, დაგეხმარება პრაქტიკული გამოცდილების მიღებაში.
- დამოუკიდებელი პროექტების მართვის უნარს, რაც საშულებას მოგცემს მართო კლიენტების სოციალური მედია ანგარიშები და განავითარო მათი ბიზნესი.
- რეკლამირების, კონტენტის შექმნისა და ანალიტიკის პრაქტიკულ ცოდნას, რაც საშუალებას მოგცემს შექმნა და მართო ეფექტური სარეკლამო კამპანიები.
- შესაძლებლობას, რომ თავისუფლად იმუშაო და მართო შენი სამუშაო დრო.
რატომ უნდა აირჩიო სმარკეტერი?
16 შეხვედრა (32საათი)
სტაჟირების პროგრამა
(ანაზღაურებადი)
პორტფოლიო პროექტი
რეალურ პროექტებზე
პრაქტიკული დავალებები
სამენტორო პროგრამა
(დამატებითი საათები)
სამუშაო სივრცე
(არასალექციო დროს)
ᲠᲐᲡ ᲨᲔᲘᲡᲬᲐᲕᲚᲘ (ᲡᲘᲚᲐᲑᲣᲡᲘ)
შესავალი ციფრულ მარკეტინგში

ციფრული მარკეტინგის ძირითადი ტიპები

რა არის ციფრული მარკეტინგი?

ტერმინების ჰენდბუქი
კონტენტ მარკეტინგი და სოციალური მედია

Business Suite & Business Portfolio

Facebook & Instagram Page – შექმნა და მართვა

კონტენტ მარკეტინგის მნიშვნელობა

კონტენტის დაგეგმვა და სტრატეგია

ქოფირაითინგის პრინციპებიი
სარეკლამო კამპანიები Meta (Facebook, Instagram) პლატფორმა

Ads Manager – შექმნა და გამოყენება

რეკლამის შეძენის მეთოდები

Ads Manager – შექმნა და გამოყენება

სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა

Meta-ს პლატფორმაზე
თარგეთირების საშუალებები

Advertising (Awareness, Traffic, Engagement, Sale)

Pixel-ის გამოყენება

Retargeting – აუდიტორიის შექმნა და რეკლამის გაშვება

Messaging Campaigns – Messenger, WhatsApp

Leads Generation ფორმების შექმნა და მართვა
დიზაინი-ბრენდინგი

ბრენდინგის არსი და მნიშვნელობა

წარმატებული ბრენდების მაგალითები

რა არის ბრენდი?

ბრენდის ელემენტები: ლოგო, ფერები, ტიპოგრაფია, ტონი და ხმა

ფერთა ფსიქოლოგია და შრიფტების მნიშვნელობა

Canva-ს გამოყენება მარკეტინგში

Canva-ში სოციალური მედიის პოსტის დიზაინის შექმნა

Figma-ს გამოყენება სოციალური მედიის დიზაინში

Figma-ში ბრენდის იდენტობის მარტივი კომპონენტების აწყობა
ანალიტიკა და ოპტიმიზაცია

რეკლამის ოპტიმიზაციის ჩექლისტი

Google Ads – ანგარიშის შექმნა და ინტერფეისი

რეკლამის ტიპები და ფორმატები

Google Data Manager
Google Ads კამპანიები

Search Campaign – რეკლამის შექმნა და ოპტიმიზაცია

Keyword Planner – საკვანძო სიტყვების კვლევა

ბიდ სტრატეგიები

Display & Video Ads – კამპანიის პარამეტრები

Google Merchant Center – ექაუნთის შექმნა
სტრატეგია და ციფრული ინსტრუმენტები

Audience Manager – რემარკეტინგის სტრატეგიები

Google Tag Manager – კონტეინერის შექმნა და ტეგების მენეჯმენტი

Looker Studio – მონაცემთა ვიზუალიზაცია

ციფრული სტრატეგიის შექმნა
დამატებითი პლატფორმები და პრაქტიკული დავალებები

LinkedIn Page – მართვა და რეკლამა

Twitter & TikTok Ads Manager – გამოყენების პრინციპები

ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტები: ChatGPT, DALL-E, Midjourney

WordPress – ვებსაიტის შექმნა და მართვა

SEO-ის საბაზისო პრინციპები
